Jak na klientskou sekci

Jsme zde pro Vás již od roku 1996

Jak na klientskou sekci

Klientskou sekcí NSYS s.r.o. se rozumí webová aplikace dostupná na našich internetových stránkách na adrese https://muj.nsys.cz.

S aktivací služby získává zákazník přístup do klientské sekce.

Služba umožňuje uživateli:

  • Aktualizovat své kontaktní údaje
  • Změnu hesla pro přístup do KS
  • Pravidelný přehled o novinkách a aktuálních sděleních
  • Přehled o svých aktivních službách
  • Přehled aktuálních smluv
  • Přehled předpisů k úhradě a daňových dokladů
  • Přehled uskutečněných plateb
  • Hlasové služby, přehled hovorů za minulá období
  • Informace o chráněných osobních údajích

Pro další informace o klientské sekci vyberte téma, které Vás zajímá, po kliknutí na nadpis se Vám zobrazí celý popis:

Přihlášení do klientské sekce 

do klientské sekce se přihlásíte na webové stránce https://muj.nsys.cz zadáním přihlašovacího jména (Vaše číslo smlouvy) a hesla. Stávající zákazníci byli informováni e-mailem o přechodu na novou klientskou sekci a zároveň obdrželi odkaz na přihlášení. Noví zákazníci současně s aktivací služby obdrží e-mail s přístupem do klientské sekce. 

 

Nastavení hesla 

Stávající zákazníci byli informováni e-mailem o přechodu na novou klientskou sekci a zároveň obdrželi odkaz na přihlášení. Noví zákazníci současně s aktivací služby obdrží e-mail s přístupem do klientské sekce. 

 

Klikněte na odkaz uvedený v informačním e-mailu a v zobrazeném formuláři si nastavte heslo, dle uvedených požadavků.

 

 

Po stisku tlačítka Obnovit heslo budete přesměrováni na přihlašovací obrazovku, kde zadáte přihlašovací jméno z informačního e-mailu a heslo, které jste právě nastavili. 

 

 

Obnovení hesla

Pokud jste zapomněli své heslo nebo z nějakého důvodu nemáte e-mail s heslem k dispozici, lze heslo obnovit dvěma způsoby:

  • osobně na pobočce po ověření občanského průkazu
  • obnovením hesla přes e-mail
Obnovení hesla prostředníctvím e-mailu

Na webové stránce https://muj.nsys.cz klikněte na odkaz Neznáte heslo?, který naleznete pod tlačítkem přihlásit. Na zobrazeném formuláři vyplňte Váš e-mail (1) a stiskněte tlačítko vyžádat kód (2). Na zadaný e-mail Vám bude zaslán informační e-mail s odkazem na změnu hesla.

 

 

Dále postupujte podle návodu uvedeného v části NASTAVENÍ HESLA (výše na této stránce).

 

Potvrzení dokumentu v klientské sekci

Co budete potřebovat?

Pro potvrzení dokumentu budete potřebovat přihlašovací údaje do klientské sekce muj.nsys.cz. Přilašovací jméno jste od nás obdrželi e-mailem spolu s postupem jak nastavit heslo. 

Postup nastavení hesla naleznete i zde v části Přihlášení do klientské sekce.

Potvrzení dokumentu prostřednictvím odkazu v e-mailu

Nejjednodušší způsob jak potvrdit smlouvu je kliknutí na odkaz, který jsme Vám zaslali e-mailem (viz obrázek níže):

Po kliknutí na odkaz budete vyzváni k přihlášení do klientské sekce a po přihlášení se Vám zobrazí okno s dokumentem. Dokument je nutné odrolovat na konec, zaškrtnout, že jste smlouvu četl/a (1) a následně stisknout potvrdit (2)

Potvrzení smlouvy bez odkazu z emailu
V případě, že nemáte k dispozici odkaz na dokument v e-mailu, tak je nutné postupovat podle následujícího postupu:

  1. přihlašte se do klientské sekce (dle návodu Přihlášení do klientské sekce)
  2. na stránce Aktuální informace (kterou uvidíte po přihlášení) klikněte na prohlédnout smlouvy (blok Smlouvy k potvrzení)


  3. v seznamu smluv najeďte myší na nepotvrzenou smlouvu (1) a klikněte na tlačítko potvrdit (2)


  4. zobrazený dokument je nutné odrolovat na konec, zaškrtnout, že jste smlouvu četl/a (1) a následně stisknout potvrdit (2)



 

Orientace v klientské sekci

Po přihlášení se zobrazí úvodní stránka s aktuálními informacemi. Kliknutím na ikonu s Vaším jménem v pravém horním rohu obrazovky se dostanete na svůj profil, kde si můžete změnit heslo do klientské sekce, editovat e-mailovou adresu a telefon. Můžete zde změnit, zda chcete být informováni o marketingových aktivitách a jak si přejete být kontaktováni, zda e-mailem nebo prostřednictvím sms.
Doporučujeme udržovat kontaktní údaje aktuální. Zákazníkovi jsou na tyto kontakty zasílány informace o nově vystavených fakturách, prodlených platbách a další důležité informace, jejichž přehlédnutí by mohlo vést k zablokování nebo špatné funkci zákaznického účtu i služeb.

V levé části obrazovky najdete výchozí menu klientské sekce. Kliknutím na jednotlivé položky v menu se pak dostanete na požadovanou stránku.

 

Přehled vyúčtování a plateb

Přehled Vašich platebních předpisů s aktuálním stavem úhrady a možností vytištění dokladů najdete na stránce Vyúčtování,  kliknutím na šipku vedle nadpisu Vyúčtování se rozbalí menu s výběrem Daňové doklady, Platby, Ostatní. 

Vaše úhrady uvidíte přehledně na stránce Platby. 
Období, za které chcete Vaše předpisy a platby vyhledat, zadáte do filtru pro vyhledávání. Filtr aktivujete kliknutím na nadpis Nastavit filtry v pravém horním rohu obrazovky nad seznamem dokladů, nebo plateb. Po rozbalení vyberete období od do, které hledáte.

Pokud máte dotazy k fakturaci, kontaktujte fakturační oddělení: telefon: 498 100 105, e-mail: fakturace@nsys.cz, provozní doba: PO-PÁ:  8:00-12:00/13:00-16:00

 

Vytisknutí daňových dokladů

Výběrem záložky Vyúčtování v levé části obrazovky rozbalíte podřazené menu, potom klikněte na název Daňové doklady. Načte se seznam dokladů.
Pokud najedete myší na zvolený doklad, v pravé části se Vám zobrazí nadpis Tisk dokladu, kliknutím na tuto volbu vybraný doklad vytisknete. Pokud některý z dokladů vytiskout nelze, znamená to, že ješte nebyla provedená uzávěrka daného období a doklad bude možné vytisknout až po uzávěrce.


 

 

Chcete rychle zjistit jaký internet Vám můžeme nabídnout ve Vaší lokalitě?

Máte nějaký dotaz k nabízeným službám?

Zanechte nám Vaše telefonní číslo, a my se Vám ozveme.

Tato webová stránka používá pro poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte.

Více informací