Pokud není dohodnuto jinak, faktury se vystavují vždy k prvnímu dni kalendářního měsíce. Splatnost faktury je uvedena na dokladu. Všechny první faktury jsou zasílány na zákazníkem uvedenou e-mailovou adresu[1]. V případě neuvedení e-mailové adresy je upozornění na první fakturu zasláno poštou. Následující faktury se již neposílají a jsou dostupné v klientské sekci na stránkách muj.nsys.cz. Návod ke klientské sekci najdete zde.
Faktura vytištěná z klientské sekce splňuje všechny legislativní podmínky.
Možnost úhrady
Při úhradách bankovním převodem nebo trvalým příkazem je třeba dbát na správné údajů jako je VS, částka a číslo účtu. Pokud bude některý z těchto údajů zadán špatným způsobem, platba nebude správně přiřazena a bude vrácena zpět na účet odesílatele.
Nedojde-li k uhrazení faktury v termínu splatnosti, ať už z důvodu nezaplacení či chybného zadání platebních údajů:
Do systému jsou načítány výpisy plateb zákazníků každý pracovní den. Načítají se vždy výpisy z předchozího pracovního dne. To znamená, že pokud má zákazník zablokovanou službu a jeho platba je připsána na účet banky v pondělí, je jeho úhrada automaticky zpracována v systému v úterý, tedy v úterý dojde k obnovení služby.(pokud platba přijde na účet v pátek, dojde k obnovení služby v pondělí)
Pokud má zákazník nezaplacených více období, je již služba ukončena. V tomto případě nedojde k obnovení služby automaticky po načtení výpisu a spárování platby, ale je nutný manuální zásah pracovníka fakturace.
Pro urychlení obnovení služby lze zaslat potvrzení platby s žádostí o odblokování emailem na adresu fakturace@nsys.cz.
Veškerá další ustanovení a podmínky jsou obsaženy ve Všeobecných podmínkách naší firmy, které jsou nedílnou součástí smlouvy.
[1] Upozorňujeme, že doručení e-mailu však nemůže být garantováno, ať už z důvodu změny uživatele, přeplnění jeho e-mailové schránky, vyřazení antivirovou nebo antispamovou kontrolou, chybě v e-mailové adrese či z jiného důvodu …
Zanechte nám Vaše telefonní číslo, a my se Vám ozveme.