Můj Nsys klientská zóna
NSys.cz

Informace pro zákazníky

Jsme zde pro Vás již od roku 1996

Informace pro zákazníky

Informace pro zákazníky

poskytnuté dle § 63 odst. 1 a 2 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích (dále jen „ZEK“)

Bližší informace jsou uvedeny ve všeobecných obchodních podmínkách poskytovatele a dalších dokumentech poskytnutých na webových stránkách poskytovatele: https://nsys.cz/dokumenty-ke-stazeni.

Tyto informace jsou poskytnuty především v případě uzavření smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku. Tento způsob uzavření smlouvy není nijak zpoplatněn a nevyžaduje žádné dodatečné náklady.

 

Identifikační údaje poskytovatele:

"N_SYS s.r.o."

IČO: 252 54 405

sídlem Krásnohorské 1748, 547 01 Náchod

 

Kontaktní údaje poskytovatele:

Zákazník může kontaktovat poskytovatele prostřednictvím zákaznického centra, a to těmito způsoby:

  1. prostřednictvím webového formuláře na webové adrese: http://www.nsys.cz/kontakt/;
  2. v případě smluv a objednávek na telefonní lince 498 100 100 a emailové adrese objednavky@nsys.cz;
  3. v případě technické podpory na telefonní lince 498 100 000 a emailové adrese dohled@nsys.cz.

 

Poskytované služby – hlavní znaky:

Hlavní znaky jednotlivých tarifů a služeb (včetně minimální úrovně kvality služeb), které jsou jejich součástí, jsou uvedeny v dokumentu Definice tarifů a pojmů pro služby poskytované v pevné síti N_SYS, přístupném na webové adrese: https://nsys.cz/dokumenty-ke-stazeni

Dokument Definice tarifů a pojmů pro služby poskytované v pevné síti N_SYS obsahuje rovněž informace o dopadech případných opatření řízení provozu, uplatněných v případě nutnosti poskytovatelem, na kvalitu poskytovaných služeb.

 

Poskytování služby:

Poskytovatel poskytuje služby, umožňující různorodé kombinace služeb přes síť poskytovatele a spojení na místní, dálková a mezinárodní místa určení. Služba bude poskytována na území celé České republiky tak, jak je specifikována ve smlouvě. Služba je poskytována nepřetržitě, 24 hodin denně, 365 dní v roce.

Dojde-li k ohrožení funkčnosti a bezpečnosti sítě poskytovatele, je poskytovatel oprávněn učinit veškerá dostupná opatření, aby zabezpečil funkčnost sítě poskytovatele, zejména omezit provoz sítě poskytovatele.

Kontaktním místem pro zákazníky a uživatele služby je zákaznické centrum poskytovatele. Na zákaznické centrum se zákazník může obrátit i v případě hlášení poruch, tedy při přerušení poskytování služby poskytovatele, zhoršení její kvality nebo z jiných důvodů reklamace.

Montáž, za kterou se považují stavební a zemní práce, elektrotechnické práce a další činnosti směřující k připojení zákazníka k síti elektronických komunikací, včetně konfigurace zařízení, je zákazníkovi poskytována v případě její objednávky zákazníkem, a to za cenu montáže, která je uvedena ve smlouvě. Montáž může být provedena třetí osobou, kterou poskytovatel zajistí.

 

Cena za služby:

Informace o ceně za jednotlivé služby a balíčky služeb jsou uvedeny v ceníkách služeb zveřejněných na webové stránce: https://nsys.cz/dokumenty-ke-stazeni.

Ceníky obsahují informace o cenách za balíčky služeb i za jednotlivé služby, jsou-li nabízeny samostatně, a dále o cenách montáže či údržby a dalších jednorázových poplatcích. Služba telefonního připojení je vždy připojena ke službě internetového připojení a není nabízena samostatně. Ceníky obsahují informace o pravidelných platbách za služby i o jednorázových poplatcích spojených s aktivací služby, přičemž ceníky vždy obsahují údaj o ceně služby za 1 měsíc.

Aktuální informace o všech uplatňovaných sazbách lze zjistit na webových stránkách poskytovatele - https://nsys.cz/dokumenty-ke-stazeni nebo na telefonní lince: 498 100 100.

Cena montáže (tj. stavebních a zemních prací, elektrotechnických prací a dalších činností směřujících k připojení zákazníka k síti elektronických komunikací, včetně konfigurace zařízení) může být určena:

  1. pevnou paušální částkou; anebo
  2. jako součet ceny použitého materiálu a ceny prací a ceny práce techniků poskytovatele, přičemž jednotkové ceny jsou uvedeny v ceníku;

konkrétní způsob určení ceny montáže bude uveden ve smlouvě.

Poskytovatel je oprávněn vystavit zálohový daňový doklad za službu za měsíc či jiné smluvními stranami dohodnuté období, ve kterém je tato služba poskytována, a to vždy k 1 dni příslušného kalendářního měsíce případně příslušného smluvními stranami dohodnutého období. Součástí tohoto daňového dokladu může být i cena za montáž, není-li ve smlouvě stanoveno jinak. Splatnost takovéhoto zálohového daňového dokladu činí 14 dnů.

Nebude-li cena uhrazena řádně a včas, má poskytovatel právo omezit službu zákazníkovi, případně zcela zastavit poskytování služby zákazníkovi, s výjimkou uskutečňování volání na čísla tísňového volání jsou-li poskytovány telefonní služby. Poskytovatel je oprávněn vyúčtovat zákazníkovi úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Ceny budou poskytovatelem zákazníkovi vyúčtovány včetně DPH.

 

Oznamování poruch, reklamace:

V případě poruch při poskytování služeb se zákazník může obrátit na technickou podporu na telefonní lince 498 100 000 a emailové adrese dohled@nsys.cz.

Zákazník anebo osoba oprávněná zastupovat zákazníka může reklamovat částky účtované za službu nebo vadné poskytování služby poskytovatele:

  • Reklamaci proti výši vyúčtování je zákazník povinen podat do 2 měsíců od doručení příslušného vyúčtování ceny za poskytnutou službu poskytovatele, přičemž podání reklamace nemá odkladný účinek pro řádné zaplacení vyúčtování;
  • Reklamaci na poskytovanou službu je zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.

Reklamace budou vyřizovány ve lhůtách odpovídajících složitosti a technické či administrativní náročnosti reklamace:

  • jednoduché případy do 10 kalendářních dnů;
  • složité případy vyžadující technické šetření do 30 kalendářních dnů.

Při odstraňování poruchy je zákazník povinen poskytnout poskytovateli veškerou potřebnou součinnost, kterou je poskytovatel oprávněn podle okolností poruchy vyžadovat. V případě neposkytnutí takové součinnosti není poskytovatel odpovědný za včasné vyřízení reklamace a obnovení poskytování služby poskytovatele.

Poskytovatel bude zákazníka informovat o obnovení služby. Zákazník neprodleně zkontroluje funkčnost služby a potvrdí ji centru.

V případě, že bude reklamace shledána oprávněnou, bude zákazníkovi poměrně vrácen přeplatek nebo již zaplacená cena účtovaná za vadně poskytnutou službu poskytovatele. Přeplatek bude odečten v dalším fakturačním období odečten od ceny služby.

Poskytovatel má právo účastníkovi vyúčtovat náklady spojené s vyřizováním reklamace týkající se poruchy v poskytování služby, pokud se zjistí, že porucha nastala v důsledku porušení této smlouvy zákazníkem, popřípadě že nenastala vůbec. Stejně se postupuje i v případě, kdy byla porucha způsobená třetí osobou z důvodů nedodržení podmínek smlouvy, včetně jejích příloh, ze strany zákazníka.

Zákazník může podat námitku u příslušného správního orgánu v případě nesouhlasu s vyřízením reklamace ze strany poskytovatele.

 

Doba trvání smlouvy, možnosti ukončení:

Zákazník může s poskytovatelem uzavřít:

  1. smlouvu na dobu určitou, a to nejdéle na dobu 24 měsíců;
  2. smlouvu na dobu neurčitou;

Automatické prodloužení smlouvy na dobu neurčitou:

Blíží-li se konec doby, na kterou byla smlouva uzavřena, informuje poskytovatel zákazníka o blížícím se skončení smlouvy, možnostech jejího prodloužení a výpovědi a o aktuálně nejvýhodnějších cenách za služby. Tuto informaci zákazník, který uzavřel smlouvu na dobu určitou, obdrží v období 1-3 měsíců před koncem doby smlouvy (a dále také jednou ročně). Pokud poskytovatel nebo zákazník v této době (tj. 1-3 měsíce před koncem smlouvy) zašle druhé straně oznámení o ukončení smlouvy, tato smlouva zaniká uplynutím doby, na kterou byla uzavřena. Pokud žádná ze stran nezašle oznámení o ukončení smlouvy, smlouva se automaticky mění na smlouvu na dobu neurčitou.

Možnosti ukončení smlouvy uzavřené na dobu určitou i neurčitou:

  • Výpověď:

Zákazník i poskytovatel může smlouvu uzavřenou na dobu určitou i smlouvu na dobu neurčitou[1] vypovědět kdykoliv bez udání důvodu s výpovědní dobou 30 dnů. Výpovědní doba běží ode dne následujícího po doručení výpovědi druhé straně.

Zákazník je rovněž oprávněn bezplatně vypovědět smlouvu do 1 měsíce ode dne doručení oznámení poskytovatele o provedení jednostranné změny smlouvy – tj. změny všeobecných podmínek, ceníku, samostatné smlouvy či dalších jejích příloh a součástí.

Pokud smlouva zanikne v období do 3 měsíců od jejího uzavření (a to v důsledku výpovědi zákazníka či poskytovatele nebo v důsledku uzavření dohody o ukončení smlouvy), je zákazník povinen uhradit poskytovateli jednorázovou platbu, která činí nejvýše 1/20 součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, přičemž výše úhrady se počítá z částky placené v průběhu trvání smlouvy (ceny služeb poskytovaných poskytovatelem mají pouze formu měsíčních paušálů). Pokud je poskytována sleva oproti ceníkové ceně, vychází se z této ceny se slevou. Zákazník je rovněž povinen uhradit poskytovateli částku ve výši nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo zákazníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek. Informaci o výši nároku poskytovatele obdrží zákazník způsobem, jaký si zvolil pro zasílání vyúčtování.

Zákazník nemá povinnost tuto jednorázovou platbu uhradit, pokud smlouvu vypověděl z důvodu jednostranné změny smlouvy (provedené poskytovatelem) nebo z důvodu narušení poskytování služeb. V těchto případech je výpověď vždy bezplatná.

  • Odstoupení od smlouvy do 14 dnů:

Pokud zákazník s poskytovatelem uzavře smlouvu prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (např. prostřednictvím telefonu, přes webový profil zákazníka), je zákazník od smlouvy oprávněn odstoupit do 14 dnů ode dne, kdy obdržel informace obsažené v tomto informačním dokumentu. Odstoupení od Smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. K odstoupení od smlouvy může zákazník užít vzorový formulář, který je zveřejněn na internetových stránkách Poskytovatele: https://nsys.cz/dokumenty-ke-stazeni

Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí mu poskytovatel peněžní prostředky přijaté od zákazníka, a to stejným způsobem, jakým je poskytovatel od zákazníka přijal, pokud zákazník neurčí jinak. Zákazník v případě odstoupení od smlouvy musí do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě smlouvy získal. Současně zákazník nese náklady (např. poštovné) spojené s navrácením všeho, co dle smlouvy získal.

Odstoupí-li zákazník od smlouvy a poskytovatel začal na základě výslovné žádosti zákazníka poskytovat služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí zákazník poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za služby poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí zákazník poskytovateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

  • Odstoupení od smlouvy pro porušení povinností:

Zákazník i poskytovatel mohou písemně odstoupit od smlouvy (s okamžitou účinností), pokud druhá strana déle než 3 měsíce neplní podmínky pro provozování služby nebo podstatně poruší ustanovení smlouvy. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující Smlouvu již při uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.

Výpověď a oznámení o odstoupení od smlouvy se zasílají doručenou poštou a považují se za doručené okamžikem, kdy je adresát převezme, odmítne převzít, nevyzvedne do 3 dnů ode dne, kdy byla uložena na poště či kdy se taková zásilka vrátí odesilateli jako nedoručitelná, ačkoliv byla zaslána na adresu známého sídla nebo bydliště adresáta nebo adresu, kterou adresát uvedl jako adresu pro doručování.

Automatický zánik smlouvy:

Pokud není individuálně dohodnuto jinak, smlouva automaticky (bez nutnosti výpovědi či odstoupení) zaniká v těchto případech:

  • dohodnutou službu nelze vůbec zřídit;
  • dojde k takové změně okolností na straně poskytovatele, že již nelze službu dále poskytovat;
  • dojde k přenesení telefonního čísla – v takovém případě zanikne smlouva den poté, kdy zákazník podá žádost o přenesení telefonního čísla (pokud je přenos úspěšný), pokud zákazník nepožádá o pozdější termín;
  • dojde ke změně poskytovatele služby přístupu k internetu – v takovém případě zanikne smlouva dnem, kdy dojde k ukončení této změny, pokud zákazník nepožádá o pozdější termín.

Po ukončení smlouvy je zákazník povinen bez zbytečného odkladu předat poskytovateli, nebo osobě pověřené demontáží, veškerá zapůjčená zařízení poskytovatele a vyrovnat všechny své, i dosud nesplatné, závazky vůči poskytovateli.

 

Řešení sporů:

Byla-li smlouva uzavřena zákazníkem, který je spotřebitelem, může zákazník v souladu se zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, řešit spory týkající se poskytování služeb mimosoudní cestou prostřednictvím Českého telekomunikačního úřadu. Internetové stránky Českého telekomunikačního úřadu jsou www.ctu.cz. V ostatních případech je možné řešit spory u České obchodní inspekce. Internetové stránky České obchodní inspekce jsou www.coi.cz.

Jestliže se nepodaří spor vyřešit jednáním do 30 dnů, bude záležitost řešena místně příslušným soudem, případně v zákonem stanovených případech Českým telekomunikačním úřadem.

 

Právo na náhradu v souvislosti s přenesením čísla nebo změnou poskytovatele služby přístupu k internetu:

Zákazník, u něhož dochází k přenesení čísla nebo změně poskytovatele služby přístupu k internetu (dále jen „změna internetu“), má v určitých případech právo na náhradu ve formě jednorázové částky. Podrobnosti jsou dále uvedeny ve Všeobecných podmínkách pro přenositelnost čísel a změnu poskytovatele přístupu k internetu. Jedná se o tyto případy:

 

Případ:

Výše náhrady:

Zpoždění s přenesením čísla

200 Kč za každý den zpoždění

Zpoždění s přenesením čísla delší než 5 dní

400 Kč za každý den zpoždění počínaje 6. dnem zpoždění

Zpoždění se změnou internetu

200 Kč za každý den zpoždění

Zpoždění se změnou internetu delší než 5 dní

400 Kč za každý den zpoždění počínaje 6. dnem zpoždění

Zneužití přenosu čísla

600 Kč za každý den, po který trvá stav způsobený zneužitím přenosu čísla

Zneužití změny internetu

600 Kč za každý den, po který trvá stav způsobený zneužitím změny internetu

Nedodržení termínů opravy a instalace

200 Kč za každý den zpoždění

Nedodržení termínů opravy a instalace – zpoždění delší než 5 dní

400 Kč za každý den zpoždění počínaje 6. dnem zpoždění

 

Ochrana osobních údajů:

Poskytovatel je osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 - GDPR. Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníka, které mu zákazník poskytl anebo osobní údaje, které poskytovatel získal na základě plnění objednávky zákazníka. Jedná se zejména o jméno, adresu, telefon, datum narození, telefon a email.

Poskytovatel zpracovává údaje zákazníka za účelem plnění smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem a nabízení dalších služeb poskytovatelem zákazníku.

Poskytovatel neshromažďuje údaje do účastnických seznamů – tj. poskytovatel nepředává žádné údaje o zákaznících (zejména telefonní číslo, popř. jméno a příjmení) žádným zájemcům o jejich využití pro účely telemarketingu. I v případě, že by poskytovatel tyto údaje shromažďoval, zákazníci by byli oprávněni rozhodnout o tom, zda si přejí, aby se jejich osobní údaje v těchto seznamech nacházely.

Poskytovatel nepředává žádné osobní údaje mezinárodní organizaci. Poskytovatel předává osobní údaje osobám, kterým svědčí titul z platných právních předpisů např. orgánům veřejné moci (např. soudy, správní orgány), poskytovatelům údržby informačního systému na základě uzavřené smlouvy s poskytovatelem, případně dalším příjemcům souvisejících s činností poskytovatele (např. zdravotní pojišťovny, správci vyúčtování služeb; dodavatelé apod.). Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou pro poskytování služby poskytovatelem a po jejím skončení s nimi bude naloženo dle platné právní úpravy.

  1. Práva subjektu osobních údajů, tj. Osob, jejichž osobní údaje správce zpracovává, jsou:
  2. Právo na přístup ke svým osobním údajům;
  3. Právo opravu osobních údajů, popřípadě omezení zpracování;
  4. Právo na výmaz osobních údajů;
  5. Právo vznést námitku proti zpracování;
  6. Právo na přenositelnost údajů;
  7. Právo kdykoliv odvolat případný souhlas se zpracováním osobních údajů – poskytovatel tímto zákazníky informuje, že převážná většina zpracování osobních údajů jsou zpracovávány z důvodu plnění smlouvy, a proto není potřeba souhlas se zpracováním osobních údajů každého zákazníka. Toto právo je tak využitelné pouze v případě, kdy byl zákazníkem dán poskytovateli výslovný souhlas se zpracováním osobních údajů.

V případě, že bude subjekt osobních údajů jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděné poskytovatelem může podat stížnost přímo poskytovateli, nebo se obrátit na úřad pro ochranu osobních údajů. Zákazník může své právo uplatnit prostřednictvím formuláře zaslaného elektronicky na email: gdpr@nsys.cz nebo v tištěné podobě na adresu sídla poskytovatele. Zákazník se může rovněž obrátit na pověřence pro ochranu osobních údajů a to tel. 498 100 499 a emailem na gdpr@nsys.cz vzor žádostí a bližší informace jsou k dispozici na internetových stránkách poskytovatele https://www.nsys.cz/. Více informací o právech zákazníků je k dispozici na internetových stránkách úřadu pro ochranu osobních údajů. (https://www.uoou.cz/6-prava-subjektu-udaj/d-27276).

 

 

 

[1] Včetně smlouvy, která byla původně smlouvou uzavřenou na dobu určitou, ale byla posléze prodloužena na dobu neurčitou.

Chcete rychle zjistit jaký internet Vám můžeme nabídnout ve Vaší lokalitě?

Máte nějaký dotaz k nabízeným službám?

Zanechte nám Vaše telefonní číslo, a my se Vám ozveme.

  • O chytré televizi
  • O optickém připojení
  • O pevné telefonní lince
  • Kariéra
  • Mapa pokrytí
  • Jak správně měřit rychlost internetu
  • Doporuč a získej
  • Jak na klientskou sekci
  • Informace o fakturaci
  • Informace pro zákazníky
  • Ke stažení
  • Informace o ochraně osobních údajů
  • Vyjádření o existenci sítí elektronických komunikací
Nsys.cz
  • O společnosti
  • Kontakt
  • Nastavení cookies

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, v oddílu C, složka č. 10275

© 2025 Všechna práva vyhrazena N_SYS s.r.o.

11 Studio, Tvorba webu | Grafika

Souhlas s Cookies

Abychom na našich stránkách zajistili spolehlivý chod a naopak Vás neobtěžovali necílenou reklamou, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů Cookies, které se ukládají na koncová zařízení.

Nastavení Cookies
Souhlasím, pokračovat

Cílená reklamní nabídka

Marketingové cookies zvýší relevanci akcí a výhodných nabídek. Nepovolením těchto cookies nebude reklam méně, bude jich stejně, akorát na věci, které Vás nezajímají.

Analytické cookies

Tyto cookies umožní přístup k datům, které nám pomáhají vyvíjet nové funkce a poskytnout Vám co nejlepší uživatelský zážitek.

Preferenční cookies

Povolením těchto cookies si zvýšiet uživatelský komfort např. tím, že si stránky zapamatují Vaše předvolby a nastavení

Krom výše zmíněných cookies používáme i nutné cookies, ty jsou podmínkou pro to, aby fungovaly všechny základní funkce stránek.

Povolit všechny Cookies
Preloader

NAČÍTÁM

PRACUJI